ددیم اشیتدیم
گفتم شنیدم
ددیم اغیاری اتیب منله قالارسان؟؟
گفتم رقیبامو ول میکنی بامن بمونی؟؟
ددون درمانیوی گوزیاشدان الارسان
گفتی درمان دردت اشک چشماته
ددیم ای گول ابدی یاریم اولارسان؟؟
گفتم ای گل عشق ابدییه من میشی؟؟
ددون نینک قاپیمیزداابدی نوکراولارسان
گفتی عیبی نداره درخونمون نوکرابدی باش
ددیم ای گول یوخوداهرگجه مهمانیم اولارسان؟؟
گفتم ای گل هرشب توخواب مهمونم میشی؟؟
ددون نینک یاتیب حسرتده قالارسان
گفتی عیبی نداره هرشب بخواب توحسرت دیدنم بمون
ددیم ای گول من اولنن سورا بس کیمله قالارسان؟؟
گفتم ای گل بعدمردن من باکی میمونی؟؟
ددون اطرافیمه باخسان نچه دیوانه سایارسان.
گفتی اگه اطرافمونگاه کنی دیوونه زیاده
آمامن سنی گنه ده سویرم
ولی من بازم دوست دارم
+ نوشته شده در ساعت توسط صفا
|

![317729_aw9fotbp[1].jpg](http://axgig.com/images/48614304186436524337.jpg)